Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo han är det... Jag kommer säga till honom, samt mina syskon att betalar han inte sin skuld så kommer vi avsluta kontakten.. Han gör skit för min mamma och hon har det redan svårt ekonomiskt... Han glider runt och köper dyra saker till sig själv HELA tiden... Blir så ledsen.. När min farfar dog så var hans sista ord att alla skulle få dela på hans pengar... Min pappa fick ca: 500.000 ... Vi fick inte ett öre.. Däremot dök han upp med en sportbil som nog gått på 300.000 .... Sen levde han väll loppan för dem andra pengarna.. Han ligger med skatteskulder på över 300.000 men endå har han levt som en kung...
han har fast jobb nu... har bara arbetat ett par månader... han tjänar antagligen bra då han är borta 5 dar i veckan och kör lastbil....
Detta gör att han kan bli svår att delge eventuellt föreläggande från Kronofogden/Tingsrätten etc om han inte skickar in delgivningskvittona själv.(vilket han inte lär göra har jag förstått).
En delgivare kan ju inte jaga honom efter vägarna...