Hur blir man av med Badoo?

Pudlan

Trådstartare
Fick medelenade av en på Badoo stavas?viste inte vad det var så jag klickade på länken. Trodde de var typ fejan skriver i mailen och in ser att nej det här vill jag inte vara med på. Skrev inte något lösen o likande. Men får mail hela tiden om den o den vill ha kontakt. Klickat på länken på Badoo där det står att vill du inte ha medlemskap eller något sånt så klicka här men då kommer man till en sida där man skall lägga in foto osv. Hur blir jag av med skiten rent ut sagt?

Antingen lägger du till foto och hela allt som måste fyllas i, och sen kommer åt din profil och avslutar medlemskap.

Eller så skickar du ett mail till dom och frågar om dom kan ta bort din profil.

Lycka till :)

Fick medelenade av en på Badoo stavas?viste inte vad det var så jag klickade på länken. Trodde de var typ fejan skriver i mailen och in ser att nej det här vill jag inte vara med på. Skrev inte något lösen o likande. Men får mail hela tiden om den o den vill ha kontakt. Klickat på länken på Badoo där det står att vill du inte ha medlemskap eller något sånt så klicka här men då kommer man till en sida där man skall lägga in foto osv. Hur blir jag av med skiten rent ut sagt?

Tack vad ni är kloka! Spärrar det som skräppost.
Med vänlig hälsning
pudlan

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 916
Senast: Inte_Ung
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
5 143
Senast: Sasse
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
20
· Visningar
2 102
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Nu är det påsk igen och det är den värsta hög tiden förmig. Så justnu på minner väldigt mycket om väldigt jobbiga saker. Men det är ändå...
2
Svar
32
· Visningar
2 098
Senast: Flixon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar