Hur blir det med Marwin?????

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Marwinette
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 009
M

Marwinette

Någon som har koll på vad Marwin får för bokstav i år eller är det inte klart ännu???? Kan fortfarande inte fatta riktigt hur han kunde bli sänkt!!!

Sv: Hur blir det med Marwin?????

Det är redan klart vilka som blir höjda och han var inte med.
Men har inte han redan fått C eller fick han bara V?

Han blev satt som V-hingst. Riktigt tråkigt o konstigt enligt mig!

Avelsvärderingsnämnden gör en samlad bedömning av hans förärvning och de har väl kommit fram till att han har en del kvar att bevisa för att få fortsatt förtroende inom svensk varmblodsavel. Men dörren är inte stängd ännu, visar det sig att kommande årgångar blir väldigt bra så öppnar de nog dörren igen.

Ok, tack för svar håller tummarna föratt han duger till igen!

Följde 3års testet på Strömsholm för några år sedan och i stort sett alla hans avkommor blev klass III... Kan ju dock vara sena i utvecklingen.
Har dock sett flera även senare och de imponerar inte. Jättetråkiga halsar, kantigt byggda, rörde sig stelt och lite svårpåverkbara.
Har han gett några avkommor här i Sverige som presterat?

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 148
Senast: Piaff
·
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
533
Senast: Nikan
·
Övr. Barn När slutade era barn att växa, och hur mycket växte de på slutet? Min 13-åring är 175 cm och växer han 2 dm till så får han inte plats i...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 557
Senast: SaraXX
·
Avel Hej!! Jag behöver er hjälp. Det är mitt första år i avel och jag känner att jag har noll koll men många här verkar ha stenkoll. Jag...
Svar
1
· Visningar
627
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka