Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Köper sällan pizza men några gånger på ett år blir det (4-5) - och då är det alltid samma, en kebabpizza och en sorrento + 4 pizzasallad som delas på 4 personer. Tidigare när vi var fler så var det 3 pizzor på 5-6 personer.
Ändrar aldrig i färdiga recept.
(Ibland vill någon ha gyrostallrik också och då blir det alltid rester, standardpizzamåttet verkar tyvärr vara för 2 vuxna….)
Det här har jag nämnas hört förut men är ingen grej här, köper ni alltså bröd till pizzan?Kom på nu att en gång så beställde vi sallad utan extra bröd (och nån pizza till sambon) och då hade dom gjort två bröd på pizzerian för dom trodde vi glömt säga till
Sambon hade gråtit om han fått så lite mat
Ibland köper jag en standardpizza åt mig också så han får äta ordentligt, dvs 1.5 pizza
samma för mig med, dom vet vem zom hämtar den beztällda pizzan, zå vid något tillfälle har jag zkickat en zpringare för att hämta,då blir det lite kaozJag köper Hawaii (med ostkant om pizzerian har det) eller tonfisksallad (ofta med två bröd)
Jag äter oftast hälften. Pizzan sparar jag till dagen efter då och salladen så äter jag två bröd (1,5 bröd snarare) och tar det som är gott i salladen och kastar resten.
Tyvärr så vet de flesta pizzeriorna här exakt när det är jag som ska ha för jag äter alltid samma
JAG MEEEED. Kan absolut uppskatta en fancy riktig pizza också men sunkpizza med sååååås är ju fantastiskt.Alltså jag lever för sunkpizza! Pizza som skulle få fancypancy italienare att gråta, haha!
Någon form av köttpizza med bea, köttfärs eller vego med tzatziki är standard. Brukar oftast be om att få köpa till mer av vad som redan finns, typ extra oliver på vegopizzan annars får det vara
3 slicar av 8 på en standardpizza och en burk pizzasallad = proppmätt - jag har ju ätit lunch innan på dagen.
(men alla är olika!)
Det viktiga är att det aldrig finns banan eller ananas i närheten av pizzan, vissa verkar beställa sånt mot bättre vetande.
Det är liksom två helt olika maträtter!JAG MEEEED. Kan absolut uppskatta en fancy riktig pizza också men sunkpizza med sååååås är ju fantastiskt.