Hur beskriver man denna sladds fel?

stjarnhimmel

Trådstartare
Jag fjorde en felanmälan av det som är på bilden. Beskrev att den inte går att koppla in i datorn pga har blivit böjd.
Men vad heter den egentligen? Alltså själva pluppen? :rofl::D metalldelen som är böjd

Bifogade filer

• 20250331_174710.webp
    20250331_174710.webp
    16,7 KB · Visningar: 36
Jag hade skrivit att kontakten blivit böjd och bifogat bild med pil

(vår UH avdelning är omväxlande briljant och urkass. Kan hävda att det inte alls finns en läcka, faktiskt finns det inte ens en ventil! Nänä, men har ni varit på rätt ställe då? Om ni inte ens tittat på ventilen som läcker?)

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
702
Skola & Jobb Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det... 2
Svar
37
· Visningar
3 728
Senast: Badger
·
IT & mobiler Både mobil, surfplatta och chromecast säger "Ansluten utan internet" hemma hos mig, plattan fungerar ändå (trots att jag inte har något...
Svar
5
· Visningar
991
Senast: Fideli
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 918
Senast: Lhas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka