Hur är man när man är

Sv: Hur är man när man är

Jo många uttalar det just så.

Av ren nyfikenhet undrar jag varför du ställde frågan från början? :sneaky:

På fråga 1 svara jag : Även om många säger bissi så är det fel.

Precis som Sanna sjöng fel. Även om många säger så så är det fel. Men nu har man ju skrivit om texten :meh:

Sv: Hur är man när man är

På fråga 1 svara jag : Även om många säger bissi så är det fel.

Precis som Sanna sjöng fel. Även om många säger så så är det fel. Men nu har man ju skrivit om texten :meh:

Fråga 1: Man säger inte bissi. Annat än om man verkligen vill prata med svensk brytning, och då ser man verkligen till att svänga neeer i ordmelodin vid första i-et och upp som en liten snygg klatch på sista i-et

Det var ju praktiskt att man skrev om Sannas låt så att hon numera sjunger rätt :cautious:

Liknande trådar

Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
5 924
Senast: Mabuse
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter För att locka fler äldre att röra på sig satsar RF Sisu nu i oktober på gratis prova-på-aktiviteter för seniorer på Gotland.
Svar
0
· Visningar
143
Senast: Gunnar
·
Hästvård Ni med äldre hästar, har era gamlingar några krämpor? Vilka krämpor tycker ni är acceptabelt att dom har, vart går gränsen för er? Rids...
Svar
14
· Visningar
1 664
Senast: Cattis_E
·
Hemmet Blev lite inspirerad av min andra tråd här :rofl: Jag är verkligen ingen expert men tycker det är roligt när man går från start och...
2 3
Svar
48
· Visningar
1 288
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 30