Du har säkert rätt att det beror på stress och press. Det är bara några kryss på ett papper. Inget som egentligen påverkar någon alls men letar man fel så kan man få en ursäkt att klaga
"Andas"
Försök att inte hetsa upp dig eller ta åt dig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du har säkert rätt att det beror på stress och press. Det är bara några kryss på ett papper. Inget som egentligen påverkar någon alls men letar man fel så kan man få en ursäkt att klaga
"Andas"
Tycker du?! Jag tycker det känns övermäktigt, men det kan också vara för att jag jobbar fem dagar denna veckan... Är också klar med en halvaTyckte tentorna kändes mindre betungande än vad jag trottÄven om jag fortfarande är halvt ihjäl stressad.. men klar med ena halvan av ena tentan, alltid något
![]()
ne det är inte så mycket att hetsa upp sig för egentligen. Det kan säkert förvridas till att jag gjort det med flit för att jävlas eller nåt men då får hon väl tro det. Jag har glömt en gång. Alla andra har glömt flertalet gånger så det ska inte vara några problem egentligen.Försök att inte hetsa upp dig eller ta åt dig.
ne det är inte så mycket att hetsa upp sig för egentligen. Det kan säkert förvridas till att jag gjort det med flit för att jävlas eller nåt men då får hon väl tro det. Jag har glömt en gång. Alla andra har glömt flertalet gånger så det ska inte vara några problem egentligen.
Och jag vill bara gå ut o minska luftintaget för odjuret,Ligger och lyssnar på kattugglan.
God morgon god morgon,strålande morgon![]()