Hundvänligt boende Jönköping

Silver Girl

Trådstartare
Jag tänkte nu ta steget in i den riktiga hundnörd-världen och åka på en tävling som kräver övernattning. Någon som kan rekommendera ett trevligt och hundvänligt övernattningsställe i eller nära Jönköping. Om utanför helst åt Nässjö-hållet då jag kommer den vägen.

Jag tänkte nu ta steget in i den riktiga hundnörd-världen och åka på en tävling som kräver övernattning. Någon som kan rekommendera ett trevligt och hundvänligt övernattningsställe i eller nära Jönköping. Om utanför helst åt Nässjö-hållet då jag kommer den vägen.
Hotell Paradis har jag hört gott om, dock ligger det mellan Eksjö och Nässjö.

Scandic Elmia bodde vi på sist. Jättebra. Motell vätterleden, tror jag det heter, egen ingång till rummet. Men det kanske är fel håll för dig. Vi kommer ju oftast från oss eller påväg till oss. E4 norr asså :)

Scandic Elmia bodde vi på sist. Jättebra. Motell vätterleden, tror jag det heter, egen ingång till rummet. Men det kanske är fel håll för dig. Vi kommer ju oftast från oss eller påväg till oss. E4 norr asså :)
Värt att kolla så det inte är samma helger som de stora evenemangen på Elmia dock, för då är det fullt kaos ;)
Typ Dreamhack o så. (Det är oftast fullbokat men ibland finns det ju rum över, trist att bo där om det inte är ett evenmang man inte är intresserad av)

Nu har vi bott på hotell Paradis. Trevligt ställe, god mat. Fin kvällspromenad längs en vandringsled. Fick erbjudande om att få en hundbadplats visad, så helt klart hundvänligt. Ett bra övernattningsställe för en natt.
Har en liten misstanke om att det kan vara lite lyhört men då jag var ensam gäst så vet jag inte säkert.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 576
Senast: fixi
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 216
Senast: Hermelin
·
Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
969
Senast: igbest
·
H
Hundavel & Ras Jag har så smått börjat fundera på en till hund inom ett par år, men känner att jag behöver bolla lite tankar om rasval. Tack på förhand...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
13 447
Senast: Bulldoozer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar