Idag hade jag en sådandär pissdag tack vare min korkade granne som jag här med ska anmäla, nu blev det fan droppen.
Jag får konstant utskällning över att hennes otrevliga hanar inte får hälsa på mina tikar, allt är tydligen mitt fel att dom inte lyssnar längre på henne och det är mitt fel att hundarna slåss emellan så hennes hundar blir blodiga.
Min hund är farlig och bör avlivas då Corinne blir flyförbannad när min granne går ut full som en pissråtta ut med sina hundar i världens längsta senilsnöre och noll koll på hundarna, så dom slänger sig på mina hundar varpå Corinne blir förbannad, jag har gång på gång sagt att min ena(Corinne) inte gillar hanar och kan trycka ned dom rejält. Har till och med satt på munkorg vid vissa tillfällen på Corinne för att kärringen ska fatta att jag menar allvar.
Tanten har med flit när mina tikar löper släppt fram sina superkåta hundar till mina tikar för att "det är alltid mysigt om det blir lite valpar".
Ska för tygla att mina hundar har inte gjort en skråma på dom skithundarna.
Idag var det droppen, hade satt in hundarna i bilen och stod och packade in lite saker, helt plötsligt kommer tanten från ingenstans och skäller ut en, helt plötsligt slänger hon in sig själv baksätet på min bil och börjar hetsa mina hundar och skriker på dom, varpå mina hundar svarar henne där efter och då trycker tanten ur sig "nu är ni inte så tuffa va?".
Jag blev flyförbannad och nu är det fan nog, vem gör något sådant egentligen?!
Skulle göra vadsomhelst för att få bo ute i skogen med minimalt med grannar.
Shit! Hon låter inte på långa vägar som normal. Låter riktigt instabil...