Har en liknande - köpt för en struntsumma på wishJag köpte en gorilla pod med mobilfäste! Funkar skitbra när man vill rigga kamera på konstiga ställen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har en liknande - köpt för en struntsumma på wishJag köpte en gorilla pod med mobilfäste! Funkar skitbra när man vill rigga kamera på konstiga ställen.
Precis. DHPPi vart fjärde år (och jag måste vaccinera Aysu snart...)Visst behöver jag inte vaccinera Tinja inför tävlingssäsongen, utan det behöver jag bara göra vart fjärde år? Det är vad jag kan läsa mig till men jag blir ofta osäker på om jag missar något.
SKK's regler är vart fjärde år, men tillverkaren rekommenderar vart 3:e år (i alla fall förut, inte kollat i fassvet på ett tag).Visst behöver jag inte vaccinera Tinja inför tävlingssäsongen, utan det behöver jag bara göra vart fjärde år? Det är vad jag kan läsa mig till men jag blir ofta osäker på om jag missar något.
Håller just nu på att packa inför en tur till fjällen med båda hundarna. Hur är det fysiskt möjligt att det blir så jäkla mycket prylar? Det är draglinor, långlinor, 2 olika varianter av koppel, mat, sovplatser, täcken, första hjälpen, dragselar, promenadselar etc. etc.
Det ser ut som jag rånat en djuraffär
Vilka fjäll?
Och detta:
Hundarna fick lite tuggisar i går. Märke på kvällen att Ivan hade lite ont i munnen. SÅKLART. Första gången det händer... Så vitt jag har kunnat se är det inget som är svullet, fult eller saknas. Var går veterinärgränsen för er när det gäller sånt här?
Gräsligt dyrt! Är pinnarna så dyra hos andra bolag också?Har startat dagen med försäkringsmuckel. Har agria. Gick från 8800 för två hundar per år, till 9500 för tre. Fortfarande dyrt, men ändå bättre. Schablonmässig höjning av premien med 6 % per år, tydligen. Galet!
Skaffade agriakortet också, för lägre självrisk.
Har startat dagen med försäkringsmuckel. Har agria. Gick från 8800 för två hundar per år, till 9500 för tre. Fortfarande dyrt, men ändå bättre. Schablonmässig höjning av premien med 6 % per år, tydligen. Galet!
Skaffade agriakortet också, för lägre självrisk.
Har de krav på kennelhosta och de andra vaccinationerna verkligen?Precis. DHPPi vart fjärde år (och jag måste vaccinera Aysu snart...)
Kan han inte ha tuggat sig öm då?Och detta:
Hundarna fick lite tuggisar i går. Märke på kvällen att Ivan hade lite ont i munnen. SÅKLART. Första gången det händer... Så vitt jag har kunnat se är det inget som är svullet, fult eller saknas. Var går veterinärgränsen för er när det gäller sånt här?