Hundtillbehör i Ullared?

M

Missestar

Någon som varit i Ullared (Gek*s) nyligen och som har koll på vad de har för sortiment på sin hundavdelning?

Sv: Hundtillbehör i Ullared?

Någon som varit i Ullared (Gek*s) nyligen och som har koll på vad de har för sortiment på sin hundavdelning?

Jag var där precis innan jul och då hade dom massor av saker. Allt från hundtäcken, koppel, liggunderlag, tygburar, biabäddar, leksaker, schampoo, tuggben, hundgodis, halsband mm mm. Dom hade en jättestor hundavdelning nu mot tidigare gånger jag varit där. Dom hade den ungefär vid ljusavdelningen.

Åhhhh vad kul :-) Då ska jag besöka den nästa gång det bär av dit :bump:

när ja var där så såg ja tyvärr inget (staxt innan jul).. hoppas det kommer!

Liknande trådar

Övr. Hund Min storpudelhane är 2,5 år och lättstressad. Vi har nyligen flyttat från landet där det mest fanns katter rådjur och harar att nosa...
Svar
1
· Visningar
383
Senast: chimichanga
·
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
763
Senast: MML
·
Övr. Hund Har en Mim Allsafe hemma i L men den är lite för stor för mina hundar. Tänkte att en M blir perfekt då men döm av min förvåning när den...
Svar
0
· Visningar
268
Senast: Viva
·
Övr. Hund Jag ska välja tilltalsnamn till min valp, och jag har lite svårt att "hitta rätt". Jag har läst mig till att hundar hör vissa bokstäver...
2 3
Svar
59
· Visningar
3 028
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka