A
Atalantha
Sv: !Hundsnack!
Om vovven försvinner när du får hem den, leta inte i Skövde
Aussie är tanken
Om vovven försvinner när du får hem den, leta inte i Skövde
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Aussie är tanken
Jag borde börja köra med den också.. När jag ska förklara för folk att min är hundaggressiv tror dom att jag överdriver och är nojig när hundarna gör upp. Jag har blivit så urbota trött på att folk tror jag bara är en nojig okunnig ägare så tanken har slagit mig att låta hundarna träffas ändå
Min hund är hundaggressiv (eller vad man ska kalla det). När hon flyger på en annan hund är hon arg. Det spelar ingen roll om den andra hunden försvarar sig, gör inget eller lägger sig. Hon fortsätter.
Numera säger jag att mina har löss Så får vi vara ifred oftast.
här är det glashalt tack vare +2 och regn, så det är en sport att ta sig ut med hundarna!
kl
Vilken mysig tråd det här är!
Jag och Billy är hemma och chillar, kennelhostan bröt under natten. Suck! Nya valpen ska flytta in på tisdag...
Du, folk tror min setter är en långhårig dalmatiner
Jag och Billy är hemma och chillar, kennelhostan bröt under natten. Suck! Nya valpen ska flytta in på tisdag...
Idag fyller min underbara unghund 1 år!!!! Jag är såå sjukt glad över den hunden så det är inte sant! I mina ögon är han världens vackraste, intelligentaste och mångsidigaste lilla hund! Vi har varit på hundcafé och lekt i rastgård annars har nog dagen varit som vilken som helst.
Annars längtar jag efter barmark, det lär nog dröja :P
Jag har snart blivit med hund Ska ha han på prov en vecka eller två sen blir det på heltid o han blir min!!!! Så glad!!!
Det är en schäfer hane på snart 6år som jag känner sen han var 1 år Och drömmen har varit att få ha han som min! Och nu händer det Weeiiii!!!
/ En glad Exo