Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vill också gå kurs! Men jag vill gå allmänlydnad innan jag går agility eller tävlingslydnad eller nånting, men det verkar inte bli nån kurs förrän i maj typ.. Känns långt bort. Vi behöver gå kurs nu, om inte annat för att han ska lära sig att inte leka med alla hundar och inte bli distraherad. Men jag får börja fara på öínomhusträningen på torsdagar, så ska det väl ge med sig lite.... Så kan jag förhoppningsvis ställa ut honom i maj. Som det är nu går det inte.
Men en kurs skulle ju ge mig lite inspiration till träningen också. Det blir som samma saker hela tiden..
kl
Blää. Ingen samträning, träning på klubben eller lek med andra hundar på drygt två veckor. Seeeegt.
Monstret har noskvalster.
Det var inte lite framflyttat...
Vad är det för tävlingar?
Jag är så glad! Min hund vilel frivilligt in i buren när vi skulle åka bil igår! Nu var det en till hund i bagageutrymmet så det kanske hjälpte till, men det var bara att lyfta in honom.
Tränade mycket på att gå fot när vi var ute på morgonpromenaden och det gick riktigt bra. Han var inte alltid så följsam när gick runt eller om jag gick till sidan men det gick ganska bra. Att stanna och stå börjar också ta sig, även när jag ställer mig framför honom.
*knapp*
I morgon bitti blir min galning en "det"!