NÄMEEEN!!! Hej där kompis, DIG ser jag fram emot fler bilder på
Nedräkning på riktigt nu. På lördag hämtas hon. (På bilden är hon bara 5 veckor).
(Märks inte att jag varit svag för Tollare sen jag var typ 14 va? )
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nedräkning på riktigt nu. På lördag hämtas hon. (På bilden är hon bara 5 veckor).
(Märks inte att jag varit svag för Tollare sen jag var typ 14 va? )
Se BH-provet som en övning
Maken är ju själv en riktig nerv-människa vilket kostade honom första BH-provet med förra tiken. Men redan några veckor senare testade han igen och då gick det. Det är bara att nöta på, ha kul och se det som en lärdom
Kommer hon få det då? (jag vill också följa)Hon brukar ge den reaktionen. Folk jag knappt känner/pratat med på flera år har hört av sig på facebook och frågat om hon kommer få en egen instagram för att de vill följa.
Kommer hon få det då? (jag vill också följa)
Gibbs visar liten hälta på vänster fram, samma ben som vi upptäckte ett litet glapp vid ulna på när vi gjorde en CT i maj. Har bokat in ett återbesök hos samma ortoped i mitten av augusti.
Lasse ögonlystes i måndags, och det fanns tydligen "imperfektioner" i bakre cortex. Blev lite ställd och förstod nog inte riktigt vad det innebar. Hans linjer är PRA-fria och det finns ingen ärftlig katarakt bakom.
Det går bra nu.
Men fy så himla himla tråkigt Tror du att du kommer få förklaring på Lasses ögon? Eller är det liksom all info du kommer få?Gibbs visar liten hälta på vänster fram, samma ben som vi upptäckte ett litet glapp vid ulna på när vi gjorde en CT i maj. Har bokat in ett återbesök hos samma ortoped i mitten av augusti.
Lasse ögonlystes i måndags, och det fanns tydligen "imperfektioner" i bakre cortex. Blev lite ställd och förstod nog inte riktigt vad det innebar. Hans linjer är PRA-fria och det finns ingen ärftlig katarakt bakom.
Det går bra nu.
Men fy så himla himla tråkigt Tror du att du kommer få förklaring på Lasses ögon? Eller är det liksom all info du kommer få?
Skönt att det iaf inte är något ärftligt. För planen var att han ska gå i avel? Eller har jag blandat ihop honom med någon annan?Nä, det händer tydligen att hundar kan ha imperfektioner utan att det skulle vara något. Jag är nöjd med vetskapen om att det inte är något ärftligt iaf, men jag kommer ögonlysa honom igen nån gång i framtiden för att se om det rört sig något. Så jag får väl hålla tummarna för att det inte utvecklar sig!
Det är rent ut sagt vidrigt nu - orkar inte längre. Får inget gjort, hundarna vill aktiveras men samtidigt orkar ingen varken ute eller inne och jag själv ruttnar på att ständigt ha kläder som kletar fast på kroppen oavsett hur lite man har på sig. Känner mig ofräsch dygnet runt typ då man börjar svettas 5 minuter efter duschBlir galen på den här värmen alltså. Nu är det inte roligt längre. Jobbar utomhus och hundarna är med mig runt och de orkar ungefär ingenting. Blöter ner dem med slang stup i kvarten men de är torra på 5 minuter igen Just nu är bilen det svalaste, så en ligger i buren och en under i skuggan.
Tänkte försöka träna lite ikväll när det har blivit svalare (om det ens blir det), men vi får se hur det blir med det
Barnpool och simning för dina?Det är rent ut sagt vidrigt nu - orkar inte längre. Får inget gjort, hundarna vill aktiveras men samtidigt orkar ingen varken ute eller inne och jag själv ruttnar på att ständigt ha kläder som kletar fast på kroppen oavsett hur lite man har på sig. Känner mig ofräsch dygnet runt typ då man börjar svettas 5 minuter efter dusch
Blir galen på den här värmen alltså. Nu är det inte roligt längre. Jobbar utomhus och hundarna är med mig runt och de orkar ungefär ingenting. Blöter ner dem med slang stup i kvarten men de är torra på 5 minuter igen Just nu är bilen det svalaste, så en ligger i buren och en under i skuggan.
Tänkte försöka träna lite ikväll när det har blivit svalare (om det ens blir det), men vi får se hur det blir med det
Skönt att det iaf inte är något ärftligt. För planen var att han ska gå i avel? Eller har jag blandat ihop honom med någon annan?
Vi håller tummar och tassar för att det inte är något som kommer ställa till problem för er.
Mina killar som jobbar för mig utomhus har blivit hemskickade. 33 grader i skuggan så jag bad dem lägga ner och åka hem. Det är sjukt så varmt det är.