P
prince77
Ska byta bil hade jag tänkt mig men så fick jag syn på hundsläp som man hakar på som en transport,plats för 2 hundar. Jag skulle inte våga köra mina hundar så, känner ni någon som gör det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det går ju att ordna det svalt och skönt för hundarna i bilen också. Med gallergrindar bak kan man ha bakluckan helt öppen och vi har dessutom smarta hopfällbara galler som man klämmer fast i sidodörrarnas rutor, blir lika starkt som rutan själv,(kan jag verkligen rekommendera) så fläktar det skönt genom bilen. Kompletterar med ett silverfärgat utvändigt solskydd över rutorna på solsidan (som enkelt kläms fast i dörrarna) och bilen blir aldrig för varm när den står stilla.
Så här ser fönstergallret ut, utdragbart och passar alla fönsterbredder, träs på fönsterglaset i en skåra och så drar man upp fönstret och gallret kläms fast, sitter då benhårt
De med slädhundar i har ingen värmereglage! Det är bara en gallerlucka och hundarna ser rätt ut. Själva "boxarna" är gjorda i typ tjock masonit och så ligger det lite hö i. Jag har letat efter en bild på näter med hittade ingen så här före lunch... Jag undrar om de verkligen tål vinddraget och alla avgaser när de ligger så