Sv: Hundsläp?
Jag kikade på dom i ett tidigt stadium, och det går att hitta riktigt billiga bilar trots nya modellår också - men så är det ingen riktig kvalitetsbil heller. Det var oändligt många som bytte ut sina igen illa kvickt, pga diverse anledningar.
Jag ska i alla fall göra mitt bästa med detta köp är det tänkt, för att hitta något som kommer att hålla och fungera praktiskt för mig/oss under lång tid framöver - då man sällan får en chans att köpa en hyfsad bil utan att skuldsätta sig totalt, med X antal tusen i månaden i 10 år liksom. Jag har heller inga större förhoppningar om att lyckas landa hem något grymt chefsjobb med 100.000 kr/mån inom någon snar framtid (Eller alls typ), så jag hoppas på att kunna använda detta tillfälle så rationellt tänkande som möjligt. Hade jag inte haft min fästman som stoppade mig vid vissa.. Eh.. Planer.. Så hade jag förmodligen beställt hem en supersöt bil som jag bara älskar utan att en reflektera över varför dom flest byter bort modellen vid senast 10.000 mil, eller annat sånt tråkigt och nödvändigt..
Det vore hemskt om han skulle få rätt i att jag kommer välja bil med hjärtat istället för hjärnan!