Hund123

Trådstartare
Min chihuahua har börjat få köldkramp nu när vi fått mer minus och kan inte gå på promenad eller sin morgonrastning. Han kissar sen fryser han som fast så han har börjat bajsa dåligt också :/
Finns det några bra hundskor på marknaden? Har provat några grova konstiga från rukka som han inte gillar och som bara faller av samt stickat själv som han gilla men också bara faller av. Har smörjt med fet tassalva som funkat bra fram tills det blev -10.

Min chihuahua har börjat få köldkramp nu när vi fått mer minus och kan inte gå på promenad eller sin morgonrastning. Han kissar sen fryser han som fast så han har börjat bajsa dåligt också :/
Finns det några bra hundskor på marknaden? Har provat några grova konstiga från rukka som han inte gillar och som bara faller av samt stickat själv som han gilla men också bara faller av. Har smörjt med fet tassalva som funkat bra fram tills det blev -10.

Tipsar som alltid om dessa från Arket zoo :)

Bifogade filer

• 20210131_112037-01.webp
    20210131_112037-01.webp
    140,3 KB · Visningar: 67
Använder Non-Stop's långdistanssocka, de enda som sitter kvar och är hållbara :)
(bild från Google)

Bifogade filer

• 179299025-origpic-18084c.webp
    179299025-origpic-18084c.webp
    12,5 KB · Visningar: 65

Liknande trådar

R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 241
Senast: Red_Chili
·
Hundträning Jag tog emot en omplaceringshund för två månader sedan, en tik som snart är fem år. Hon har levt hela sitt liv hos uppfödaren och fått...
Svar
8
· Visningar
858
Senast: Blyger
·
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 624
Senast: Rugge
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 784
Senast: Maniac123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar