Hundrastgårdar i Helsingborg?

Muninn

Trådstartare
Jag och min Borzoi-tik har flyttat upp till Helsingborg från Lund nu över sommaren, då jag har fått jobb här.. (pojkvännen bor här och är bästis med hunden = perfekt, för då har hon både sällskap och promenader dagarna i ända när jag jobbar :D)
Men, jag är ju van vid Lund och alla hundrastgårdar som finns där. Ni som bor i Helsingborg, har ni några hundrastgårdar häromkring att tipsa om?
Min tjej har rätt mycket jakt i sig nämligen, och därför vill jag inte gärna släppa henne utan staket.... :angel:

Tack!
/Ia

Sv: Hundrastgårdar i Helsingborg?

Jag lånar tråden och frågar det samma, fast för göteborg.
Min förra vovva kunde man ha lös överallt men i juli får jag hem en ny som jag nog får vara lite försiktigare med. Har hört att det ska finnas i VF men jag vill gärna ha en närmare hem (norra gbg, gamlestan/kortedala).

I Helsingborg finns där en i Pålsjöskog och en i Bruses skog!:banana::banana:

(kan ev finnas fler)

Tack :bow:
Då ska doggy få komma ut och sträcka på benen! :)

Liknande trådar

Hundavel & Ras Som rubriken lyder, vad har ni för ras med er i stallet och på ridturer? Nästa hund SKA jag köpa från valp, där jag får vara med från...
2 3
Svar
56
· Visningar
8 459
Senast: Fetaost
·
Hundavel & Ras Har haft hund hela mitt liv, uppväxt med golden retriver, sen dvärgpudel, flyttade hemifrån och skaffade en labrador/bordercollie...
2
Svar
39
· Visningar
5 042
Senast: Milosari
·
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
5 101
Hundhälsa Hej, Jag har ett problem med min hund som jag hoppas få tips på hur jag ska få bukt med. För lite mer än 2 år sedan fick jag min fina...
Svar
3
· Visningar
14 070
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka