Hundpsykolog!!

H

hasselby

Har någon gått en kurs för en?? Hur många finns det i swe igentligen? Hur kommer det sig att dom kallar sig för psykolog?:D

För mig e dom bara?????? Har gått kurs för en, och i mina ögon var hon inte ens så bra!!

Sv: Hundpsykolog!!

Kan inte svara på så många av dina frågor men känner till en kvinna som jobbar som det. Hon får väldigt bra kritik och vet att många fått hjälp av henne. Att det kallas psykolog är väl en diskuss i sig men jag kommer inte riktigt på ngt som skulle vara bättre.

Vet inte mkt om henne, bara vart hon gått utbildningen samt att många tycker att hon är bra. Har inte haft behov att söka hennes hjälp med ngn av mina.

Söka hjälp!! Ja fast den /de jag vet har ju vanliga kurser också typ lydnad och liknande..:)

Ok, ja de kan dem ju också ha.

(Framgick inte att de va just det du menade utan jag trodde du menade just när man har problem eller undrar ngt speciellt och söker sig till hundpsykolog)

Men om man går en vanlig lydnadskurs så spelar de väl inte så stor roll om de är en hundpsykolog lr duktig instr. Såvida man inte går en sådan kurs som är speciellt inriktad på ngt som en "vanlig instr" inte har i sin utbildning. Vad jag menar är att de kanske inte blir så utmärkande att de just är kurs för en hundpsykolog när kursen har ett upplägg som alla med instruktörsutbildning kan hålla.

Lite osammanhängade skrivet men jag är hungrig :rofl:

Liknande trådar

Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 653
Senast: Rugge
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 722
Senast: fixi
·
Hundträning Hej och hjälp!... Har en retriever av jakttyp som tidigare velat apportera vilt, från 5 månader till 1-1,5 års ålder, men som nu ca ett...
Svar
10
· Visningar
1 069
Senast: bobbbo
·
Hundträning Så, jag har aldrig lämnat mina hundar ensamma i bilen förutom en enda gång på 5-10 minuter. Jag vet ju inte hur dom var när jag var...
Svar
16
· Visningar
1 229
Senast: Lillefrun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka