Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
De säljer halsband, koppel, lite kläder, fällar, dynor, mat, godis, skålar, leksaker plus saker som de har inne tillfälligt. Kvaliten är lite olika, visa saker är i mitt tycke bra, sen finns det sämre saker med. Men priset sitter ju där efter med.
Jag på på Gekås idag, och hittade faktiskt en hel del grejjor på hundavdelningen. Dock mest till små hundar.
Sen så var lite kvaliten lite till och från, men jag hittade ett tjockt, bra läderhalsband med nitar som verkade vara hållbart och kraftigt.
Sen så fanns det något bra fodrat täcke, bra leksaker osv.
Kläder & Bli fin Jag använder också ricinolja. Tar på med tops och duttar ut det. Blir det för kladdigt så använder jag en fransborste för att jämna till...
Hundträning Samma här! Om det ens är en gång var 3e månad😅 när vi är på träning/tävling och möter massor med hundar är det aldrig några problem. Men...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.