Hundprylar på Gekås!

attempt

Trådstartare
Jag har hört att Gekås i Ullared säljer hundprylar.
Vet ni vad det är för prylar de säljer och vad det är för kvalite?

Har ni köpt något där så berätta gärna vad ni köpt och visa bilder :p

Sv: Hundprylar på Gekås!

De säljer halsband, koppel, lite kläder, fällar, dynor, mat, godis, skålar, leksaker plus saker som de har inne tillfälligt. Kvaliten är lite olika, visa saker är i mitt tycke bra, sen finns det sämre saker med. Men priset sitter ju där efter med.

Dom har, men inte så förjolat mycket. En djuraffär har nog större sortering. My one i Borås t.ex har ganska mycket.

Jag på på Gekås idag, och hittade faktiskt en hel del grejjor på hundavdelningen. Dock mest till små hundar.

Sen så var lite kvaliten lite till och från, men jag hittade ett tjockt, bra läderhalsband med nitar som verkade vara hållbart och kraftigt.
Sen så fanns det något bra fodrat täcke, bra leksaker osv.

Liknande trådar

Övr. Hund Det har tillkommit hund i sommarens reseplaner då det vanliga pensionatet inte kan ta emot och vi inte känner oss bekväma med att lämna...
Svar
15
· Visningar
1 112
Senast: Pilot
·
Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
970
Senast: igbest
·
Övr. Hund Jag kom att tänka på min allra första hund hon var 1 år när jag köpte henne och jag var 19 år och det var den mest fantastiska tiden i...
2
Svar
33
· Visningar
3 189
Senast: Linda_A
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
6 495
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka