Hundörons till bilen

Marisol

Trådstartare
Hej! Vår hund, en Berner Sennen, har vuxit ur hundburen i bilen så vi funderar på en grind istället. Vilken är bäst? Vi har en BMW X3

Det beror väl på om du vill borra i bilen eller inte. Jag har ArtFex grindar och galler som inte kräver borrning.
Om du beställer därifrån så är det viktigt att ange rätt årsmodell med tanke på att gallret skall passa.

Tack! Vi har tittat på artfex och de ser ju bra ut. Har ni bagageskydd och isåfall vilket? Vill gärna ha ett som skyddar kofångaren också.
Alla tips mottages tacksamt

Liknande trådar

Övr. Hund Valpen har visst blivit stor (hur gick det till?) och har vuxit ur sin bur. Jag behöver en bur som är minst 50 cm hög och 60 cm lång...
2
Svar
36
· Visningar
918
Senast: ufot
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
988
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 817
Senast: fixi
·
Hundhälsa Hej! Jag och min sambo har en staffe som blir 2 år nästa vecka. För 3 veckor sedan så köpte vi en ny bil, en hybridbil och vi har...
Svar
17
· Visningar
1 728
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack 17
  • "Sitt som ett m**go" - Aftonbladet