Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Det beror väl på om du vill borra i bilen eller inte. Jag har ArtFex grindar och galler som inte kräver borrning.
Om du beställer därifrån så är det viktigt att ange rätt årsmodell med tanke på att gallret skall passa.
Tack! Vi har tittat på artfex och de ser ju bra ut. Har ni bagageskydd och isåfall vilket? Vill gärna ha ett som skyddar kofångaren också.
Alla tips mottages tacksamt
Hundträning Jag tillbringar vintrarna i fordrade stövlar. Tretorns med snösnörning och tjockt luddfoder. Jag kan lätt vara ute på en timmes promenad...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.