Hundmassörutbildning

confetti

Trådstartare
Någon här som gått den vid Axelsons och kan berätta lite om hur det var?

Har anmält mig och ska gå introduktionskursen 22-24januari, känns skitspännande:)

Nån som rent av ska gå samma datum?
Finns lediga platser kvar om nån är sugen;)

Sv: Hundmassörutbildning

Har gått introduktionskursen och steg 1.

Tyckte de var bra och att man lärde sig en hel del, gäller dock att öva mellan kurserna ordentligt, ger mer utbyte.

Om du har hund med dig så kommer den att vara duktigt trött, mina var inte det, men de är ju också vana vid att tillbringa heldagar på utställning/agility och träffa främmande människor/hundar.

Var i landet är det du ska gå?

Sv: Hundmassörutbildning

Jag ska gå i Stockholm:)

Jo, det är ju rätt mkt praktik som man ska göra hemma, men det blir nog kul när man kommit in i det lite och kan känna sig lite säkrare.

Japp, ska ha med mig Nix, men han är ju van att vara med på det mesta så han klarar sig nog, och så ska dom väl typ bara ligga still ändå så ingen katastrof om han somnar :D:o

Liknande trådar

Hundträning Jag funderar mycket just nu. Jag har bestämt att alltid ha 2 hundar. Jag har trivts med det men bestämt att inte skaffa mer pälsvård för...
Svar
13
· Visningar
767
Senast: Lillefrun
·
Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på... 2
Svar
34
· Visningar
2 114
Senast: starcraft
·
Hästmänniskan Min situation: Jag börjar tänka mer och mer på att skaffa en till häst, det började som ett "skämt" att jag kanske ska köpa en kompis... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 981
R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill... 2
Svar
32
· Visningar
2 951
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Shettistråden del II
  • 07:or del 23