Hundmassage

N

naturElle

Min hund börjar ju bli lite med åren (tja 7 år iallafall...) o verkar ha blivit lite stelare i kroppen det senaste året. Tänkte prova o gå till en massör. Någon som provat att gå till en massör med sin hund? Varför gick du dit? Märkte du resultat?

Har även tänkt på att om simning vore nåt? Någon som provat det?

Om det är någon som har en massör jag kan kontakta runt Malmö/Lund med omnejd, så pm:a mig gärna!

Sv: Hundmassage

varför betala dyrt när du kan utföra dte själv??

köp "friskvård för hund" av Falkenberg,där står det du behöver veta.
mina hundar masseras(bra för mina skruttiga fingerleder) lite varje dag,11 åringen beställer massage när hon skall sova och när hon vaknar och om hon behöver det emellan det också.

det kan möjligtvis vara av nytta att gå till en hundsjukgymnast(ring sjukhusen o kolla) en gång o kolla över hunden..simning skal jag göra med min gamla tik,nu ligger ju isen,men hon simmade ute tills den 20 dec.

nu blir detbassäng o jag fäörväntar mig att hon har skitkul,för det kostar!

Thina

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 510
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 753
Senast: fixi
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 857
Senast: Hermelin
·
Hundhälsa Hej! Tänkte kolla om andra har samma erfarenhet vid efter behandling med kortison till hund. Lite bakgrundsinfo: Hunden är idag 7,5...
Svar
2
· Visningar
440
Senast: The Beast
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama