Hundhinder?

J

JumpForMyLove

Nån som köpt hundhinder från h**ks och tror ni en briard skulle tycka det var kul att hoppa? :) Vill stimulera henne mer än sök och spår och sånt och hon tycker det är kul att skutta runt så kanske skulle vara kul, såg även att de har en tunnel :) (misstänker dock att barnen snor den ;))

Sv: Hundhinder?

Pröva med något lågt hinder eller bara en liten stock, bom och när hon hoppar så berömmer du oerhört och ger godis. Du kommer att märka ifall den vill göra det mer. De flesta hundar hoppar hindrena med rätt motivation, värre är dessa tunnlar, hoppa genom däcket eller gå balansgång.

Sv: Hundhinder?

Tänkte först bygga eget hinder at typ skaften till en kratta och nån katalog (gulasidorna) som stöd och se reaktionen ;)

Liknande trådar

L
Hundhälsa Dethär kanske är en lite konstig fråga! Men jag har en hund som är nästan ett år. Han är världens gladaste och snällaste hund och...
Svar
4
· Visningar
956
Senast: LiviaFilippa
·
R
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tänkte göra en dagboks tråd här. Inte för jag har nåt jätte viktigt att skriva om eller att jag tror att jätte många är så...
2
Svar
23
· Visningar
3 833
Senast: Raderad medlem 149524
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
8 138
Senast: Farao
·
Hundträning Hej alla, Min maltipoo (hane, inte kastrerad) blir i år 4 år gammal och det finns en rad problem som jag tror bottnar i stress. Vet...
2
Svar
20
· Visningar
3 367
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka