Hundfotograf, någon som besökt?

Sv: Hundfotograf, någon som besökt?

Gå ner i hundens höjd om du ska fota porträtt eller hunden i helhet , jag brukar försöka smyga ner i deras nivå och kasta iväg en bild, oftast undrar hunden vad man vill och kommer skuttandes då man går ner på knä.

:p :p Precis....trädet hamnade nog där det hamnade av Guds försyn :angel:
Försöker tänka på saker men ibland så är det ögonblick bara...

Tack för tipsen iallafall , bra o veta och ha i bakhuvudet :bow:
 
Sv: Hundfotograf, någon som besökt?

Håller med man har oftast ren tur att bilden blev bra.

Ambra sa något bra senast vi fotade, " man får vara glad om ett kort blev bra av alla 20-30 bilder vi tog". Man kan inte lyckas varje gång.

Oftast är ögonblicks bilder helt underbara och då kan man inte alltid styra över bakgrunden och omgivningen. Man får helt enkelt ta det som det kommer.

Jag ser jättekul ut då jag halvkryper på backen för att komma i rätt ljus eller få den perfekta vinkeln, och när man hittat den så blir det extra roligt att se bilden efteråt, om nu det inte var min hund vi pratade om för när han ser kameran så är han inte stilla mer än ett par sekunder. Hundskrälle.:D

Såg att du (martha) hade schäfer, bra val:love: vill gärna se en bild på sötisen.

Kram A-M
 
Sv: Hundfotograf, någon som besökt?

Du kommer inte till stockholmsutställningen om en månad?

Tänk att få ha dig som fotgraf på sina hundar :love: :angel: Men drömma kan man alltid *l*
 
Sv: Hundfotograf, någon som besökt?

Honom får jag "aldrig" bra kort på......sen är han blandis :love: 75 sch/25 BC

363338.jpg
 

Liknande trådar

Hundhälsa Min första hund är nu 11 år (dvs hon är den äldsta hunden jag än så länge har haft), och hon har under åren använt sina tänder en del -...
Svar
2
· Visningar
364
Senast: Jeps
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 627
Senast: fixi
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 794
Senast: Hermelin
·
Övr. Hund Härom dagen var fastighetsskötaren hemma hos oss och skulle fixa en grej i vårat badrum som vi hade felanmält, vi var inte hemma vid...
2
Svar
25
· Visningar
2 839
Senast: Piaff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tångbett dåligt?
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp