Hundfotograf, någon som besökt?

Sv: Hundfotograf, någon som besökt?

Gå ner i hundens höjd om du ska fota porträtt eller hunden i helhet , jag brukar försöka smyga ner i deras nivå och kasta iväg en bild, oftast undrar hunden vad man vill och kommer skuttandes då man går ner på knä.

:p :p Precis....trädet hamnade nog där det hamnade av Guds försyn :angel:
Försöker tänka på saker men ibland så är det ögonblick bara...

Tack för tipsen iallafall , bra o veta och ha i bakhuvudet :bow:

Håller med man har oftast ren tur att bilden blev bra.

Ambra sa något bra senast vi fotade, " man får vara glad om ett kort blev bra av alla 20-30 bilder vi tog". Man kan inte lyckas varje gång.

Oftast är ögonblicks bilder helt underbara och då kan man inte alltid styra över bakgrunden och omgivningen. Man får helt enkelt ta det som det kommer.

Jag ser jättekul ut då jag halvkryper på backen för att komma i rätt ljus eller få den perfekta vinkeln, och när man hittat den så blir det extra roligt att se bilden efteråt, om nu det inte var min hund vi pratade om för när han ser kameran så är han inte stilla mer än ett par sekunder. Hundskrälle.:D

Såg att du (martha) hade schäfer, bra val:love: vill gärna se en bild på sötisen.

Kram A-M

Du kommer inte till stockholmsutställningen om en månad?

Tänk att få ha dig som fotgraf på sina hundar :love: :angel: Men drömma kan man alltid *l*

Honom får jag "aldrig" bra kort på......sen är han blandis :love: 75 sch/25 BC

363338.jpg

Liknande trådar

Övr. Hund Rastgården/hundparken jag brukar besöka är i storlek av halvannan fotbollsplan. Men var för ett tag sedan till en större stad i...
Svar
13
· Visningar
923
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 924
Övr. Hund Jag och sambo ska skaffa hund. 😊 Både han och jag jobbar skift och han jobbar mestadels natt. Det här innebär att vi har ett glapp 3ggr...
Svar
8
· Visningar
1 239
Senast: Kajsalisa
·
Hundhälsa Min första hund är nu 11 år (dvs hon är den äldsta hunden jag än så länge har haft), och hon har under åren använt sina tänder en del -...
Svar
2
· Visningar
476
Senast: Jeps
·

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka