HUndfoder fråga!

verrdogan

Trådstartare
Ja va på utställning iag, å som ett litet pris fick ja en liten påse med precept foder.
Han älskar de. Om de är av nyhetensbehag elelr att han verkligen gillade det vet ja ju iofs inte.
Men han har vart svår flirtad med maten ett bra tag nu. Nu äter han Proplan lax och har gjort de ett tag,
Till frågan, har aldrig hört om detta fodret.
Vet ni om de är ett bra foder och tycker ni att ja ska pröva att byta.
Han behöver lägga på sej lite och bli lite "stabbigare"

Så va vet ni om fodret :)

Sv: HUndfoder fråga!

sen funderar ja lite till :angel:
detta va copetition "stavas" För tävlingshundar och mycket aktiva hundar. Är de det ja ska köra på med honom.
Han är en livlig krabat och rör sej mycket och gör av med mycket energi.

Sv: HUndfoder fråga!

Måste vara nytt, har aldrig hört talas om det. Men OK gillar han det så kör på. De flesta sorterna är ju bra.

Liknande trådar

Hästvård Någon som har några idéer om vad detta kan vara? Försöker göra en lång historia kort. 1/2 fick jag hem min fina tjej som jag har på...
12 13 14
Svar
270
· Visningar
30 015
Senast: sandrafors
·
N
Övr. Hund Har min 2 åriga schäfertik på hunddagis. Men det känns som om ägaren lägger sig i mycket, hon vill självklart bara hjälpa till men...
Svar
3
· Visningar
1 112
Senast: Grana
·
Hundhälsa Mina hundar är inte kräsna, och egentligen funkar det mesta på dem, MEN jag vill ju att fodret ska vara optimalt! (Den lilla är det dock...
Svar
2
· Visningar
816
Senast: YorkWann
·
H
Övr. Hund Det går sakta men säkert framåt med min omplacering Pingla 1 år. Nu kan hon lämnas ensam några timmar utan att bli nervös, möter mig...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 758
Senast: paradiset
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Svullen över ögonen