Hundens Ägolag

Seabaz

Trådstartare
Något som stämmer tycker ni? :D

1. Om jag tycker om den, så är den min.
2. Om den finns i min mun, så är den min.
3. Om jag kan ta den från dig, så är den min.
4. Om jag hade den för en stund sedan, så är den min.
5. Om den är min, får det aldrig verka som om den är din.
6. Om jag tuggar sönder någonting, så är alla bitarna mina.
7. Om den ser ut ungefär som min, så är det min.
8. Om jag såg den först, så är den min.
9. Om du leker med något och sedan lägger det ifrån dig, så blir det automatiskt mitt.
10. Om den är sönder, så var det inte mitt fel och, naturligtvis, så ÄR DEN DIN!!

Sv: Hundens Ägolag

Familjelejonet hälsar:

Jag vet att om jag tagit nåt av mattes saker, som typ telefonen (den är så lagom att hålla i munnen ju) så vill hon ha tillbaks den. Så då joggar jag så diskret jag kan bort till min filt för allt som ligger på filten är ju mitt! Och ibland blir jag förföljd men då springer jag fortare för jag ska ju hinna först till filten! Så:
- Allt på filten är MITT!-

;)

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 582
Senast: fixi
·
Övr. Hund Hej! Jag har 2 tikar ( fransk bulldog) den ena är 9 år kastrerad & hon har bott med mig sedan hon var 8 v. Den andra tiken är en rescue...
Svar
3
· Visningar
833
Senast: animalasia
·
Hundhälsa Hur gör ni andra som tävlar/tränar mycket med era hundar? Jag har en BC på 2,5 år. Kör canicross varannan dag mellan 6 och 10 km...
Svar
4
· Visningar
699
Senast: Jadzia
·
Hundträning Hej alla, Min maltipoo (hane, inte kastrerad) blir i år 4 år gammal och det finns en rad problem som jag tror bottnar i stress. Vet...
2
Svar
20
· Visningar
3 349
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar