Hunddagis i sthlm

L

Liten_men_tuff

Någon som har något bra tips?

Bor i Huddinge och jobbar i Kista/Bromma och letar hunddagis gärna i närheten, har hittat ett antal men svårt att veta om de är bra eller ej,

Eller om någon har något annat förslag, handlar om ca 2 dagar i veckan, vill inte lämna min gamla herre ensam länge :bump:

Sv: Hunddagis i sthlm

Varför inte dagmatte/husse? T.ex en pensionär som vill ha sällskap på promenaden. Hunddagis är säkert bra, men dyrt. Annonsera i tidningen.

Sv: Hunddagis i sthlm

Joo det skulle vara det ultimata, men svårt att hitta. Rädd att det är någon som är oseriös också :crazy:

Men ska absolut sätta in en annons :)

Ingen här som är dagmatte/husse? :angel:

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har en pomeraniantik på 6 år, som är en väldigt känslig individ. Det har tagit fram tills i år att få henne trygg nog att vara ensam...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 831
Senast: lilstar
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
8 032
Senast: Farao
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 168
Senast: Hermelin
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 689
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar