S

saraah

Nån som vet var man får bada med sin hund i Uppsala förutom Fjällnora?:D

Sv: hundbad

Vet du, för nåt år sedan hade jag samma fundering som du (dock på helt annan ort), så jag ringde till kommunen och frågade.
Där fick jag till svar att på de flesta allmäna badplatser är det oftast hundförbud, men finns det ingen skylt så är det egentligen mer eller mindre fritt fram. Givetvis rekommenderade den jag pratade med att man ändå hade lite vett i skallen och höll sig undan från barnfamiljer och andra badande, att man inte störde, såg till att hunden var rastad osv..

Men om du ändå vill vara på den säkra sidan så rekommenderar jag att du ringer till kommunen och frågar hur det är just där du bor:)

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
1 044
Senast: inverterad
·
Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två...
2
Svar
26
· Visningar
2 116
Senast: MML
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är...
2
Svar
20
· Visningar
1 734
Senast: Otherside
·
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
787
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka