Hundar används som levande hajbete.

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Hjalti
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 15
  • Visningar Visningar 1 884
Sv: Hundar används som levande hajbete.

stackars små bäbisar :cry: Jag hatar verkligen människan!

Jo helt sanslöst grymt. Jag vet inte vad jag ville med tråden. Blev så frustrerad i bara farten men i bland är det bra att se skiten för att ta till sig. Men något är ju fel i idioternas huvud, så många djur som ska behöva lida för vår skull. När man tror man sett och hört det mesta så dyker nästa och nästa plågeri upp:(. Kom upp på FB, googlade och gick in på youtube och visst det stämde som sas.

Ja människor är nog dom oklokaste, mest själviska och vidrigaste varelserna på denna jord!!!!:mad: Vilka friheter tror vissa människor att dom har!!!

Jäkla DJURPLÅGERI!!!!

Precis, detta var det himla rabalder om för några år sedan...

Som med all plågeri = hemskt :(

Fruktansvärt, men tyvärr inget nytt... Tror jag såg första artikeln om detta (då bild på vuxen hund, har inte öppnat länken utan bara läst i tråden) 2005. Då var det inte heller nytt direkt. Då hade en hunds lina lossnat (kroken satt kvar i gommen ut genom nostryffeln) och den hade lyckats simma till land där någon snäll människa tog den till veterinären.

Hemskt...

Ok så det har pågått ända sedan dess, det va en nyhet för mig. Ja jag tror inte man skulle klara av att få redan på allt elände som sker jorden runt men det krossar mitt hjärta och jag blir så uppgiven och arg.

Ren gissning, men hajar dras till plaskanderörelser ju, inte lika intressant/effektivt med en död hund

Finns många hemskheter i världen, och tyvärr kan man inte stoppa allt.. Men nog är det hemskt alltid.

Det värsta är att det inte är nog med det, sättet hajarna behandlas på efter att de fångats är minst lika illa det med. :(

Liknande trådar

Övr. Hund Just nu så är det ju en aktuell diskussion. Jag hittade den här gamla amerikanska studien. Hade igen aning om att Rottweilers kom så...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
9 921
Senast: Ananas
·
C
Övr. Hund Kanske minns ni tråden med de hemska bilderna med hundarna? Detta fick jag idag: Kära djurvän, Tack för ditt engagemang mot...
Svar
3
· Visningar
869
Senast: Cronis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka