Hundägare på riktigt!

M

Madde85

Igår skrev mamma över våran hund på mig. Skulle köpa mig en egen hund eftersom hon hitills inte velat ge bort honom, men så ångrade hon sig tvärt. Jag är glad kan jag lova. Det var jag som ville ha en hund när vi köpte honom och nu till sist är det alltså jag som har honom också :)

Ville bara informera alla om min lycka!

Tack, tack! Jag har ju visserligen haft honom som min nästan hela tiden, men nu är det ju mer på riktigt. Nu vet jag att han följer med mig den dagen jag flyttar. Känns skönt.

Grattis :)

Samma sak hände för mig, nu var det nog 5 år sedan men jag minns lyckan..

Jag och vovven håller ihop i vårt och torrt :)

Liknande trådar

Hundhälsa Kortversionen: hunden har ätit Fodax (oftast vilt) i flera år och funkat jättebra på det. Nu har vi flyttat till Åland och här finns...
2
Svar
20
· Visningar
2 189
Senast: Myrten
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 098
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Vet inte riktigt vad jag vill med detta långa inlägg, för ingen annan kan ju veta, men det kanske hjälper att sortera ut mig själv genom...
2
Svar
21
· Visningar
3 866
Senast: geting
·
Hundavel & Ras Efter att ha haft några kullar efter uppehåll och dessutom haft kontakt med andra uppfödare och organisationer så vill jag reflektera...
9 10 11
Svar
207
· Visningar
12 199
Senast: nullo-modo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Hönstråden II