Hund som snarkar och låter som en hel orkester

M

Mindra

Kom på att jag kanske ska fråga här. För ett tag sedan var jag hundvakt åt då 6 mån gammal hund (en st bernhard) och helsike vad den lät! När den sov lät det som att den rosslade, snarkade, hade lunginflammation och för trånga luftrör på samma gång stundtals lät det som att han var två hundar samtidigt. Helt omöjligt var det att sova i hans närhet. Men när han är vaken är han hur glad och pigg som helst och andas inte högre än ngn annan.

Nog för att hundar kan snarka men de här va verkligen gräsligt.

Är detta vanligt? Jag har aldrig hört liknande från ett djur.

Många trådar från mig senaste dagarna men när jag ändå är igång så passar jag på.

Sv: Hund som snarkar och låter som en hel orkester

Det är vanligt. Haha mammas hund är värst... Min snarkar ibland men då väcker jag honom... :devil: Kan inte sova om någon snarkar.

jag höll på att bli galen bara på de två dygnen. En så ung hund sover ju en hel del och han satte igång så fort han somnade... så de blev heela nätterna och flera timmar på dagen.

Haha stackare. Ja du min mammas hund är likadan, går inte få tyst på skrället.

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 700
Senast: Snurrfian
·
Övr. Katt Först, ja, vi har varit i kontakt med veterinär via telefon under dagen.... De sa att det inte lät så akut att vi behöver åka på jouren...
8 9 10
Svar
197
· Visningar
38 418
Senast: Prosit
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka