hund som äter kattbajs!

Smurfoff

Trådstartare
vår bearded collie hane på 12 år äter kattbajs! vår ena katt brukar skita utanför lådan mitt på golvet och jag ser då hunden käka upp de :crazy: var inte de mysigaste jag har sett precis..

sen springer han efter katterna hela kvällen och luktar dom i rumpan??

varför är han så förtjust i kattbajs?

Sv: hund som äter kattbajs!

Kattbajs är jättegott tycker de flesta hundar. Spec om det är så knaprigt panerat som det blir om det rullas i kattsand först. Jag har nån gång hört en förklaring varför just kattbajs är så lockande, men glömt den.

Mina senaste fyra har tyckt det är delikatesserna delikatess. Så här är det lådor med tak, vända in mot hörn, och med tegelsten på taket.

Skulle vara mer bekymrad över varför katten skiter utanför lådan faktiskt?

Men se till att tala om för hunden att det INTE är okej sniffa missarna i rumpan, och att det inte är okej äta kattbajs. Men du kommer antagligen få rent mekaniskt förhindra den att äta det när du inte är hemma.

vår katt är lite speciell, när vi inte är hemma så skiter han utanför lådan, när vi är hemma så skiter han i lådan.. så är antagligen för att han inte gillar att va ensam hemma

Finns det hundar som inte gillar kattskit? :(

När jag gick unghundskurs med pudeln diskuterade vi olika slagd hundgodis, och vad våra respektive hundar föredrog. Vi enades om att om man kunnat förpacka kattskit på ett bra sätt hade man haft en storsäljare.

haha men våra andra hundar har aldrig ätit de.. fick en smärre chock när bearded collin kom med kattskit hängandes i skägget och massa grus, usch säger ja bara!

Liknande trådar

Hundhälsa Detta är nog det absolut svåraste jag någonsin har behövt skriva. Jag har en pomeraniantik på snart 4 år, hon är min första hund och...
Svar
17
· Visningar
6 541
Senast: Sel
·
Övr. Katt Min ena kisse gav sig i torsdags ut och jagade på grannkatten som tydligen hade smugit sig in på hans revir. Olyckligt nog satte dom...
Svar
2
· Visningar
1 286
Senast: TinyWiny
·
Övr. Hund Min tollare fyller 2 år i slutet av mars. Han är en underbar hund med mycket energi och glädje. Vårt (eller egentligen mitt) problem är... 2 3
Svar
50
· Visningar
9 704
Senast: AlmostEasy
·
Hundavel & Ras Dags för ännu en rastråd. Om två-tre år planerar jag att skaffa en till hund, då min äldsta hund då börjar bli lite äldre (jag har två... 5 6 7
Svar
126
· Visningar
13 968
Senast: linnsan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka