Hund i sthlm

skogsflicka

Trådstartare
Hur är det att bo i sthlm och ha hund?
Jag är så fruktansvärt sugen på att flytta ner.

De områden jag helst vill bo i är solna, sundbyberg eller spånga.
Är de bra hundområden?

Sv: Hund i sthlm

Vad är ett bra hundområde?

Bor i Järfälla och där funkar det bra med hund. Nära till Järvafältet och gott om rasthagar överallt.

Bor i Bromma, fullt med grönområden att promenera i.

Gäller nog dina områden också.

Jag har en welsh springer spanieltik på snart 8 månader. Vad har du för hund? Vi bor i Norra Ängby.

Jaha, jag är bakom Brommaplan. Tänkte om jag hade sett er:-)

Förlåt, glömde hunden.
<----- Svart schäfervalp med mycket snack och mindre verkstad.

Hur är det att bo i sthlm och ha hund?
Jag är så fruktansvärt sugen på att flytta ner.

De områden jag helst vill bo i är solna, sundbyberg eller spånga.
Är de bra hundområden?

För att svara på ursprungsfrågan också. Nära Solna har du ju Råstasjön, och lötsjön. Fint, men du blir inte helt ensam. Från Sundbyberg är det inte särskilt långt till tex Ursvik, och går man genom ursviksskogen kommer du fram till SBK's Sthlmsavdelning. Spånga ligger närmast Järvafältet, och där finns det mkt plats för hundar. Järfälla BK ligger på Järvafältet tex. (Fast man går inte gärna Spånga-Järfälla för ofta...)

Liknande trådar

Övr. Hund Min storpudelhane är 2,5 år och lättstressad. Vi har nyligen flyttat från landet där det mest fanns katter rådjur och harar att nosa...
Svar
1
· Visningar
381
Senast: chimichanga
·
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 907
Senast: Tantan
·
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 164
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 266
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Pivo