Hund i bil

S

Sannis

Jag har sen tidigare 2 leonberger som så klart sitter i skuffen när vi åker bil. Nu till saken har köpt en lite shih tzu som för tillfället åker i en mindre transportbur. Men det har han snart vuxit ur.
Så nu undrar jag hur har ni era hundar i bilen.
Han kan inte sitta där bak med dom andra hundarna helelr då jag tycker det är trångt redan. Och lös ska han absolut inte vara.
Så burar, bälte ja vad är bäst?

Sv: Hund i bil

Ja jag har 2 småa killar sen en valp som snart blir stor, Jag har burar dom småa sitter tillsammans i en mindre bur sen har jag en stor som valpen ska sitta i när han blir stor då:)

Och vi har en V70 som dom ska sitta bak i.
såg fan inte gott:P

Sv: Hund i bil

Jag har en liten cavalier som åker i bur för det mesta, men nu på senare tid har han suttit i bilen utan bur.
Men ska vi åka långt så får han åka i buren.

Liknande trådar

Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
702
Senast: Hermelin
·
Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två...
2
Svar
26
· Visningar
2 116
Senast: MML
·
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
11 139
Senast: valpköpare
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 766
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka