Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur skulle du hantera det om din/a hund/ar inte var välkomna i olika familjesammanhang? Eller om släktingar/vänner gjorde klart att de helst vill att du kommer utan hund?
Precis så känner jag med!Jag hade inte ens funderat på det, jag har aldrig tagit för givet att mina hundar är välkomna hem till andra.
Är de uttryckligen välkomna så tar jag ibland med nån, några eller alla, men oftast så lämnas de hemma i huset eller i hundgården, beroende på hur länge vi förväntas vara borta. Tycker oftast det är skönast och lugnast både för mig och för hundarna.
Jag förväntar mig aldrig att jag kan ta med mig hunden hem till folk. Likaså är de flesta främmande hundar inte välkomna inne hos mig.Hur skulle du hantera det om din/a hund/ar inte var välkomna i olika familjesammanhang? Eller om släktingar/vänner gjorde klart att de helst vill att du kommer utan hund?
Jag tolkar det som att du inte gillar det? Eller tar illa upp? Varför då?Hur skulle du hantera det om din/a hund/ar inte var välkomna i olika familjesammanhang? Eller om släktingar/vänner gjorde klart att de helst vill att du kommer utan hund?