S
sandrabjelkelov
var ute och gick med mina hundar igår men en kompis och hennes hundar, har förklarat för henne hur tiken är med nya människor men hon sa att det inte var några problem, att hon inte skulle våga testa med henne, sen när hon tar kopplet så drar sascha (hunden) kopplet ur handen på henne och drar och drar, hon orkar inte hålla och sascha springer i väg på täckten hon blir förbannad och ska springa och ta henne, men jagar henne och sascha tror då att hon vill leka. hon blir förbannad men jag kallar in henne så hon kommer ju till mig och jag tar kopplet igen och sedan tar hon över igen, sen så fick hon j*vlar annama för att hon gjorde så och sa att en hund som gör så är dum i huvudet och att en hund inte ska testa en sådär och att hon högg mot henne, vilket jag inte tror på men så var det hon var minsann uppvuxen med schäfrar. hon gör så när hon testar nya människor och hon har då aldrig stuckit sådär för mig och hon drar absolut inte i kopplet med mig.
så nu till frågan är min hund dum i huvudet som hon påstår, ska inte hundar testa? hon tyckte det var lika bra att avliva?
så nu till frågan är min hund dum i huvudet som hon påstår, ska inte hundar testa? hon tyckte det var lika bra att avliva?