Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det normalt att en hund inte kan gå efter en kastrering? är det normalt att de varken vill äta eller dricka?
--
anledningen till att jag oroar mig är för att min hund, även han kryptocid, ska kastreras i december. Grymt orolig nu, även om jag är supernöjd med min vet.
Sedan undrar man ju hur hunden warit söwd. War den inte waken när den kom hem? I Swerige är det mkt sällsynt att man utför operationer på hund på en sådan narkos, här är hundarna alltid (med undantag för nån gammalmodig wet antar jag) wakna och går hem för egen maskin. Om hunden inte waknar ordenligt efter narkosen så uppmärksammas det på kliniken och ewentuella åtgärder kan sättas in.
Det är möjligt att det inte är vanligt i södra sverige, men det känns som att i norrland drar man till ordentligt. Det är inte bara i 1 djurklinik eller sjukhus det skett sista 3 åren bara på mina eller mina uppfödda hundar.
Sen är ju individuell känslighet stor med, dvs en hund reagerar mer på normaldos än en annan hund.