G

glee

Jag ska åka dit på lördagen och hade tänkt titta på staffordshire bullterrier, men själva utställningen är 8.30 och jag kan inte komma dit så tidigt.. Det verkar inte som om det kommer finnas någon monter heller... Nån som vet ifall det kommer finnas några staffar eller staffuppfödare någonstans där? :confused:

Varför skulle rasklubben inte ha någon monter? Förra året fanns där en jättefin monter med trevliga uppfödare och små staffar! :) :bump:

Hmm, Staffarna brukar ju ha monter.. Har sett den varje år!

Det är 88 hundar anmälda, så jag tror nog att den rasen kommer att hålla på åtminstone fram till kl 13. Om man ska räkna med domarlunch etc så brukar det ta lång tid.. Vi har 60 hundar framför oss i våran ring, och där beräknar dom att våran ras ska börja vid halv 1-1..

Vad bra, då kommer jag säkert hinna se några :)

Druvan: dom fanns inte med på listan över vilka raser som skulle ha montrar..

Liknande trådar

R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 426
Senast: Raderad medlem 149524
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 411
Senast: fixi
·
Hundhälsa Hej! Jag och min sambo har en staffe som blir 2 år nästa vecka. För 3 veckor sedan så köpte vi en ny bil, en hybridbil och vi har...
Svar
17
· Visningar
1 813
Senast: Grazing
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 213
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka