Humortråd!

How-To-Learn-Some-Grammar-Rules-In-English-Funny-Picture.jpg

En äldre dam kom in till tandläkaren, drog av sig trosorna, och hoppade upp i tandläkarstolen med benen isär. Tandläkaren blev pinsamt röd,men tog det med fattning
-Nu har du kommit fel,sa han med stadig röst.
-Nej det har jag inte, svarade tanten.
-Det var du som satte in löständerna på min man, och då får du ta ut dom också.

Och jag fattar inte hur kaninhoppande hästen fått sån genomslagskraft?? Visst, det ser lite roligt ut, men har man löshoppat ca 20 hästar i veckan under några år så ser man liknande ganska ofta liksom :p

Och jag fattar inte hur kaninhoppande hästen fått sån genomslagskraft?? Visst, det ser lite roligt ut, men har man löshoppat ca 20 hästar i veckan under några år så ser man liknande ganska ofta liksom :p
Fast jag tycker att det är lika roligt varje gång.

Som avhästad sedan 2006 så ger det fnissiga minnen av vissa av mina gångartsuppfödningar :)

Liknande trådar

Tjatter Jag tänker försöka komma ihåg att ta med mig hörlurar till min operation på tisdag då jag ska bedövas från knäet och ner när de opererar... 2
Svar
24
· Visningar
726
Senast: Mia_R
·
Samhälle Syftet med den här tråden är att posta roliga bilder relaterade till Donald Trumps andra presidentskap. Syftet är inte att posta en... 3 4 5
Svar
85
· Visningar
9 255
Tjatter Jag vill göra något i sommar på min semester. Jag känner att jag vill uppleva något och liksom unna mig själv någonting.😊 Kanske resa... 2 3
Svar
46
· Visningar
2 239
Senast: corzette
·
Kropp & Själ Jag står inför att börja med p-spruta depo-provera. Har varit utan preventivmedel ett par år efter att ha ätit p-piller i runt 20 år...
Svar
11
· Visningar
343
Senast: Lilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Rehabtid dragna tänder
  • FÅRtråden
  • Akvarietråden V