Hugo Åbergs

linafina

Trådstartare
Någon som ska till Jägers på tisdag?

Jag ska dit och heja. Ska bli kul att se Steinlager och alla dom andra elithästarna :).

Förr var man första man in på stallbacken såna där dagar men nu får man gå in bland alla andra vid den vanliga entrén.

Saknar travtiden oerhört mycket :(.

Men jag längtar tills på tisdag :).

Sv: Hugo Åbergs

Jag ska inte dir men giganten med skötare ska dit. :banana: PS han var ruggig i snabbjobbet i dag.DS

Vad heter den mer än giganten? Eller den heter kanske så? Hade en passhäst förut som kallades detsamma :).

jag ska dit..har start häst,el rättare sagt min karl har det..kör själv dessutom..kul att ha häst en sån här dag!!!

Liknande trådar

Katthälsa Hej, Letat bland andra trådar, men försöker med en ny fråga. Katten kom in i går morse och var förlamad i svansen. Akutbesök till...
Svar
19
· Visningar
1 374
Senast: Googlarn
·
Hundhälsa Hej! Vi har en hane som är krypt. Han är idag 2,5 år gammal ungefär. Vi har fått bekräftat genom ultraljud att den andra kulan ligger...
2
Svar
21
· Visningar
1 878
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
2
Svar
22
· Visningar
3 363
Senast: lirco11
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 287
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Specialsök (Röd kong)
  • Kattbilder #10