Eucerin sensitive sun fluidNågon som har bra tips på solskydd för ansiktet, som passar känslig hy?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eucerin sensitive sun fluidNågon som har bra tips på solskydd för ansiktet, som passar känslig hy?
Jag gillar La Roche Posay!Någon som har bra tips på solskydd för ansiktet, som passar känslig hy?
Har vsett att många pratar om peptider. Nån som testat och fått resultat? Tips på nån fuktkräm med peptider som inte ruinerar en?
Någon som har tips på ansiktskräm som påminner om Dr C Hyal nattmask (använder den som dagkräm) eller Klairs Rich Soothing cream, men i en billigare prisklass - helst under 300kr?
Föredrar du att handla på svenska hemsidor? annars öppnas en hel värld med underbara k-beauty krämer. Yesstyle har alltid en massa kampanjer och jag brukar testa nya produkter baserat på vilka kampanjer de har. Klairs brukar inte vara på kampanj, men kostar ändå strax under 300.Någon som har tips på ansiktskräm som påminner om Dr C Hyal nattmask (använder den som dagkräm) eller Klairs Rich Soothing cream, men i en billigare prisklass - helst under 300kr?
Jag har använt Puritos centella-serum (den oparfymerade) snart ett år och är helt frälst. Vilken produkt! Beställer från lookfantastic.Tack @lykke @athena_arabians och @skiesabove ! Jag blir ju onekligen lite sugen på Purito nu när ni är flera som rekommenderar det, helt nytt märke för mig. Såg att Freshly jucied mask fast nedsatt på glowid. Har varit sugen på den innan man fått för mig att den skulle vara för lätt för mig, men om du @athena_arabians kan ha den så borde den funka på mig också - har fått intrycket innan att du är lite torrare än jag. Generellt brukar snigelslem funka väldigt bra på mig, har eye patches från Benton som är ljuvliga, så cosrx hade ju också varit spännande..! Det är ett sånt märke som jag velat testa men har varit helt fast i Dr. C-träsket.
Jag har aldrig beställt från Yesstyle men har varit inne och suktat många gånger! Jag har inget emot att köpa från utlandet (handlar på både SHEIN och AliExpress) men har, hittills, inte vetat någon som beställt därifrån och att läsa recensioner på nätet är alltid klurigt. Då kanske jag får ta tag i det också
.. jag som bara skulle ha en billig ansiktskräm pga föräldraledigsbudgeten och ”dags att börja ta ansvar för ekonomin”.. men jag fyller ju år snart!
Tack @lykke @athena_arabians och @skiesabove ! Jag blir ju onekligen lite sugen på Purito nu när ni är flera som rekommenderar det, helt nytt märke för mig. Såg att Freshly jucied mask fast nedsatt på glowid. Har varit sugen på den innan man fått för mig att den skulle vara för lätt för mig, men om du @athena_arabians kan ha den så borde den funka på mig också - har fått intrycket innan att du är lite torrare än jag. Generellt brukar snigelslem funka väldigt bra på mig, har eye patches från Benton som är ljuvliga, så cosrx hade ju också varit spännande..! Det är ett sånt märke som jag velat testa men har varit helt fast i Dr. C-träsket.
Jag har aldrig beställt från Yesstyle men har varit inne och suktat många gånger! Jag har inget emot att köpa från utlandet (handlar på både SHEIN och AliExpress) men har, hittills, inte vetat någon som beställt därifrån och att läsa recensioner på nätet är alltid klurigt. Då kanske jag får ta tag i det också
.. jag som bara skulle ha en billig ansiktskräm pga föräldraledigsbudgeten och ”dags att börja ta ansvar för ekonomin”.. men jag fyller ju år snart!
Jag har beställt från Yesstyle många gåner sedan 2008 och det har aldrig varit några problem med mina paket, jag har alltid fått det jag beställt även om det tar lång tid. Speciellt smink och hudvård är väl värt att beställa därifrån pga. priset. Jag har lite produkter (ögonbrynspennor, BB-creams, solskydd, rouge) som bara någonsin köps därifrån.Tack @lykke @athena_arabians och @skiesabove ! Jag blir ju onekligen lite sugen på Purito nu när ni är flera som rekommenderar det, helt nytt märke för mig. Såg att Freshly jucied mask fast nedsatt på glowid. Har varit sugen på den innan man fått för mig att den skulle vara för lätt för mig, men om du @athena_arabians kan ha den så borde den funka på mig också - har fått intrycket innan att du är lite torrare än jag. Generellt brukar snigelslem funka väldigt bra på mig, har eye patches från Benton som är ljuvliga, så cosrx hade ju också varit spännande..! Det är ett sånt märke som jag velat testa men har varit helt fast i Dr. C-träsket.
Har fortfarande inte lyckats hitta någon retinol min hud verkar tycka om heller. Inte för att jag försökt med allt för många. Varför är retinol så. himla. svårt.
Har du testat Cicaplast baume som nattmask? Den är överlägsen för min torra hy.Någon som testat produkter från Hickap? Är lite sugen på deras Repairing Night Serum - Blue Tansy Oil och Honey Glow Serum - Hyaluronic Acid.
Tar också tacksamt emot tips på nattmask med fukt som är okej att använda varje natt. Lätt desperat efter att en tid provat olika krämer men vaknar ändå upp snustorr.
Vad använder du under nattmasken? Funderar på om det har blivit så att du använt förseglade sorter men inte tillfört tillräckligt med fukt att försegla, och därför vaknat torr eller om produkterna helt enkelt varit dåliga eller inte fungerat för din hudtyp.Tar också tacksamt emot tips på nattmask med fukt som är okej att använda varje natt. Lätt desperat efter att en tid provat olika krämer men vaknar ändå upp snustorr.
Har du testat Cicaplast baume som nattmask? Den är överlägsen för min torra hy.