Haha, ingen fara! Kvällsrutinen är att jag kör rengöring och toner från Medik8, Vegan Kombucha Tea Essense och Propolis-serum från Dr Ceuracle och sen nattmasken då. Har även provat att ha både paulas choice 1 %-iga retinolsserum och Medik8 A-vitaminkräm (inte både de samtidigt utan olika nätter då ) under nattmasken, det blev lite saftigt när jag körde retinol och mask två nätter i rad men jag vaknar nästan alltid upp helt babylen Har använt nattmasken varje natt i typ 3 veckor nu och det blir bara bättre och bättre.Får lite dåligt samvete, då jag vill minnas att jag sagt att den inte var något speciellt när du var nyfiken på nattkrämen i fråga. Men jag... blir ändå förvånad för jag själv märker ingen direkt skillnad alls! Inte så att den varit dålig på något vis, bara inte märkt någon effekt. Får jag fråga om du har något särskilt under den?
Ska tilläggas att jag alltid har svarat väldigt bra på PHA. Gillar exempelvis inte alls den där glorifierade BHA-tonern från PC men älskar både Medik8 och Exuviances PHA-produkter.