Hubert + Doris = Sant *bilder*

M

Matilda_o_Bonita

Tänk här och nu, i detta öronblick bjuda på lite bilder av vår tjur och vår kviga som beräknas nedkomma med kalv i februari-mars:D

Hubert, sommar 05
7c3930e2.jpg

14d514b0.jpg

d9f1f317.jpg

dd691aff.jpg

Doris sommar 05
1ef75613.jpg

Vi var med i Jönköpingsbladet också
d62d0797.jpg

Pappa och "Hubbe" våren 05
0084494e.jpg

Sv: Hubert + Doris = Sant *bilder*

Wow, den tjuren var nog en av de finaste tjurar jag sett. :love: Så himla snygg!

Oj, tack:D :bow: Jag tycker detsamma om jag ska vara ärlig:o :D

Slänger in några bilder på hans pappa Figaro sm numera är såld
1cb7edd2.jpg

105b0a41.jpg

Figaro blev Champion på Mila 2005 och placerade sig 3a på Best In Show på Mila 2005

Hubert vann sin klass på Mila 2005 och på Elmia 2005 blev han utsedd till Reservchampion.

Nästkommande comback är på Bollerup sommaren -06, därefter Mila 2007 som vi hoppas kommer att gå med lika stor framgång som tidigare, om inte större.

Otroligt vacker, man jag skulle aldrig gå nära den där:eek: Jisses vad stor!!!!

Han är ovanligtstor och högrest för att vara av rasen Angus. Dom brukar ofta vara ganska betydligt mindre, men dommarna prisar honom för hans storlek, så det är bara possitivt.

Han är hur snäll som hälst, däremot är dom flesta tjurar ganska misstänksamma mot människor dom inte känner, framförallt om dom kommer in i deras hage, men aggressiva är det mycket få som är.

Liknande trådar

Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
75 923
Senast: Jeps
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 482
Senast: Barbabelle
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 593
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
103 291

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25

Hästrelaterat