vad ska jag ta mig till? köpte en 4 årig travar vallack i början av mars. han är endast tränad trav i 6 månader men va inget att satsa på så han fick gå som sällskap. när jag tog över honom så red jag ut tre gånger, två av dom gick han ner på fram knäna, jag lät han vila o hoppades på att han skulle mogna. men efter en månad så snubblade han även när man gick med honom. åkte in till klinik, där konstaterade dom att han hade väldigt fel på hov vinklen som gjort att han fått hovbroskförbening, 1 grad, på båda fram, kraftig hovledsinflammation båda fram o ledinflammation i höger fram knä. han blev sprutad o fick hovarna korrigerade o special skor. gick med honom i en månad o började sedan att skritta honom. blev frisk förklarad men efter två veckor blev han halt igen, till klinik igen. visade lite hälta från hovleder/ fick flyt sula. visa hälta från knäet/ blev sprutad. vilade någon månad med skritt för hand. blev frisk. tre veckor gick, halt igen, kraftiga hovledsinflammationer o knäleds inflammation. blev nu som sista behandling sprutade lederna med cortison och ska nu vila. är väldigt deppig nu!! någon som varit med om liknande? hur gick det för er? tipps o råd?!!!!