Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det var riktigt rolig läsning Bufera Gläds med er. Extra roligt med så snabb förbättring!!Jippie min får gå i hage visserligen en sjukhage men han får gå ute så länge han är lugn.
Var på återbesök torsdag v34(?), såg jätte bra ut. Knappt halt alls, så vi tog röntgen redan då istället. Vi beslöt att han skulle skos och sen gå ute i liten hagen. Hovslagaren hade tid på måndagen efter så kompisen åkte in med honom då jag jobbade. Fick ringsko med silicon och lite sånt. Sen ut i liten hage, lycklig häst!
Tar allt väldigt bra, ensam i hagen och ensam inne nattetid(nu har han dock sällskap nattetid då shettisen står inne pga av hovbölder)
Han verkar frisk, har bråttom när vi ska in, (prövar att stå på 2 ben )
Återbesök med ny röntgen och skoning om 5 veckor
Då ska jag hålla både tummar och tår för er just på tisdagKänner igen berg o dalbane-känslan inför varje ÅB, åker själv på sista återbesöket nu på tisdag! Om allt vill sig väl så att säga.
Det var riktigt rolig läsning Bufera Gläds med er. Extra roligt med så snabb förbättring!!