Eller så är det just vad arkitekten gör och hens psykolog har beordrat KBT.
På mitt, och alla andras, välmåendes bekostnad
Konspirationsteori:
Tillverkare av glassdörrar och -väggar har mutat terapeuterna så att de ska beordra det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eller så är det just vad arkitekten gör och hens psykolog har beordrat KBT.
Sa en sitta och vilskita en stund är det bekvämt att kunna luta pannan mot dörren! Värre bara om någon lyckas öppna!
2017 var jag i Indien i Delhi.... Bodde på en välkänd hotellkedja (Radisson Blue) och till min förvåning hittade jag hela VÄGGEN mot själva rummet i glas..... Lite creapy känsla.....
Jag brukar ha samma typ av mardrömmar faktiskt. Jätteobehagligt. Jag har alltid bajsat i drömmen också och måste stå och torka mig inför alla människor.Jag brukar ibland ha återkommande drömmar om att jag sitter på toa, och att toan plötsligt är mitt i ett rum där folk bara kommer och går, eller än värre, stannar och pratar med en.
Det är inga behagliga drömmar.
Dessa hotellrum skulle nästan förverkliga dessa drömmar. Antar att arkitekten av sådana rum inte lider av samma sorts drömmar som jag
Men jösses, jag visste inte att det var så utbrett :O
Måste göra en minnesanteckning - ta med ett extra dörrblad i bagaget just in case.
2017 var jag i Indien i Delhi.... Bodde på en välkänd hotellkedja (Radisson Blue) och till min förvåning hittade jag hela VÄGGEN mot själva rummet i glas..... Lite creapy känsla.....
Exakt detta jag menar! Tänk att åka dit med sin nya kille/tjej sen ett par månader tillbaka, sin relativt okända kollega osv osv...
Har en sådan toalett. Mina vuxna barn och maken har fått för sig att det är Exakt när jag sitter på toa dom ska prata med mig. Gärna planera nästa dags sysslor eller fråga om jag kan köpa mjölk när jag handlar nästa gång...Och två katter och två hundar ska också vara med ibland. Händer att jag skriker; Men för fan, kan jag få skita ifred. Då går alla utom unghunden.Jag brukar ibland ha återkommande drömmar om att jag sitter på toa, och att toan plötsligt är mitt i ett rum där folk bara kommer och går, eller än värre, stannar och pratar med en.
Dessa hotellrum skulle nästan förverkliga dessa drömmar. Antar att arkitekten av sådana rum inte lider av samma sorts drömmar som jag
Det är ju inte så att alla företag betalar enkelrum.Fast man åker väl ändå inte med kollegor och bokar samma rum? I min lilla bubbla har det aldrig någonsin varit ens på förslag.
Men hela iden är rubbad. Det är ju därför man har ett separat rum för detta. Om man ska ha glasväggar kan man väl ändå låta bli helt att bygga vägg?
Det är ju inte så att alla företag betalar enkelrum.
Jag bodde på hotell i Sundsvall för några år sen som hade glasdörrar in till toan så himla märkligt! Jag och maken skrattade bort det men han har sett mig föda två barn, jag har inga hemligheter längre
Jag brukar ibland ha återkommande drömmar om att jag sitter på toa, och att toan plötsligt är mitt i ett rum där folk bara kommer och går, eller än värre, stannar och pratar med en.
Jag brukar ha samma typ av mardrömmar faktiskt. Jätteobehagligt. Jag har alltid bajsat i drömmen också och måste stå och torka mig inför alla människor.
Med andra ord jag skulle dö om jag fick bo ett sånt hotellrum. Det hade bara inte gått.
Åh jag har relativt ofta samma dröm! Sitter på en toalett som är mitt i ett rum, typ vardagsrum eller mitt i en butik. Där sitter jag och bajsar och måste torka mig och tänker samtidigt på hur mycket jag syns och vad folk ska tycka
Ja, i Skottland var ett av hotellen så. En garderobsdörr i förvisso frostat glas, men det var en svängdörr, utan ens en hasp och flera cm glipa runt om. Förstår inte..
Man kanske inte ens gillar ljusa luftiga rum! jag gillar mer goa rum.Ja, men nån måtta får det väll vara? Jag tar hellre ett icke ljust och luftigt rum, bara jag får skita i fred!