Åh jo, jag lämnade tillbaka rummet innan jag åkte hem igen så nu bor nog någon annan där och ockuperar handfatet med sin tandborste!
Men där satt jag först på da... toaletten och gjorde vissa behov
, och tänkte på den här tråden och började fnissa. Tur det inte var glasdörr! Tittade upp i taket och funderade på VARFÖR man inte har toaletten som stängda rum över allt, varför sprida lukt och ljud? Finns det människor som gillar andra människors lukter? Sedan spolade jag, med locket nedfällt givetvis (och lyfte och glodde så det var rent....
) och tvättade händerna och tänkte på det här med att stänka vatten om sig kring handfatet, hur gör man ens det? Kanske när man tar tvål av tvålhållaren? Men då kommer det ju inte vatten överallt liksom. Nå, jag städade inte undan de vattendropparna dock. Fick syn på min tandborste och la den på handfatet och tänkte på diskussionen med dig! Funderade om det faktiskt är någon som lyfter på någons tandborste för att torka handfatet under den när den ligger så, och så rättade jag till handduken och gick ut med en huvudskakning över hur mycket bukegriller jag har i huvudet ibland!