Hotell Karlstad

Hippocampus

Trådstartare
Hallå alla kunniga människor om Karlstad! Ska på konferens där, på Karlstad CCC, vilket hotell i närheten är bäst? Har såklart googlat och det har kommit fram lite olika betyg. Det behöver inte vara närmast men jag önskar ”lugnt”, dvs inte ett rum utåt den mest trafikerade vägen i Karlstad.

Hallå alla kunniga människor om Karlstad! Ska på konferens där, på Karlstad CCC, vilket hotell i närheten är bäst? Har såklart googlat och det har kommit fram lite olika betyg. Det behöver inte vara närmast men jag önskar ”lugnt”, dvs inte ett rum utåt den mest trafikerade vägen i Karlstad.
Svårt att råda andra men:
Drott + för gratis middag, - ligger mot en gata men det är generellt inget problem på vintern pga lite trafik. Sämre i juni pga epadunk 🙄
Gustav Fröding - billigt och charmig personal i restaurangen men icke prisvärd mat, mkt varselkläder och blåställ - opretentiöst med kalla golv
Elite- mysigt och bra frukost ,en en kamp för att hitta till och från rummet pga gammalt hus i typ labyrint 😄

Vi har bott på Best western Savoy två gånger de senaste åren och har varit nöjda, litet och tyst hotell. :)

Nu har jag bokat hotell o tågresa, nu är frågan, jag kommer behöva gå från stationen direkt till konferensen och missar lunchen på konferensen. Var ska jag springa inom o ta något snabbt mellan stationen och CCC?

O på kvällen, var bör jag äta då?

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 096
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 706
Senast: Snurrfian
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
8 308
Senast: Migo
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 859

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka