Sv: Höstmammorna 2009
stackars C., hoppas hon inte får ont i magen hon med nu.. jag frågade min bm om det och hon sa kryddor det går över fort, så det är nog nåt annat hon inte tyckte om.
Idag har jag skrivit upp exakt hur Moa har sovit: Låg och vred och hade sig mellan 07-09, somnade till 10.30 när min pappa kom och väckte oss
Sov middag mellan 12.45 - 13.15 och sov nu en kvart precis på soffan. Så brukar dagarna gå ungefär.
Men hon har inte varit ledsen alls utan är bara vaken och glad, totalcharmade pappa
Hon har ju varit stark i nacket och lätt lyft huvudet när hon legat på mage ända sen dag ett, men vilken skillnad vi har märkt nu bara på ett par dagar. Nu skulle vi inte behöva stötta huvudet när vi lyfter upp henne,men vi gör ju det ändå såklart. När man har henne i knät försöker hon resa sig upp.. himmel vad allting händer fort
ang det här med kryddor: jag tycker all mat ät så jäkla tråååååkig nu när man inte får krydda. Salt och svartpeppar är allt jag använder, ibland liiite basilika. OOOHH jag saknar min lök!